Emre Özbaş - Belki buda son demdir şiiri ( Abdurrahman Karaköse )

Şiir bir tutkudur...

.................ÖZÜR DİLİYORUM.................
Dünya çok değişikmiş..Öncelikle kendimden,
Özür diliyorum ,arkadaşım ben sizden.
Benim dünyam başkaymış,meğerse yaşanmamış,

Uzaklarda sadece gezen yıldızlar varmış.
Kurmadığım dünyada hayaller görüyorken,
Ruhumda ürettiğim dünyayı veriyorken,
Başka dünyadaymışım,meğerse aldanmışım.
Siz gerçeği yaşarken,bense rüya daymışım.
Bir isteğim var sizden, farz edin kral çıplak,
''Dar''a gönderin beni,Kerem-Mecnun sayarak.!
Bin dünya verseniz de ben doğrumdan vaz geçmem,
Benim doğrum banadır, başka ''Doğru'' istemem.
Siz rahatsız olmayın,duygularımı yazdım,
Siz toprakta gezerken,ben de hayalde gezdim.
Hiç bir şey bilmiyorum,dalga dalga geliyor,
Deli sevdam başımdan semaya yükseliyor.
Kırık-dökük ömrümden satırlara düşenler,
Beni anlar sadece kor alevde pişenler.
Yanık bir ciğerim var,kimseye yaramadım,
Üç günlük bir ömrümde hedefe varamadım.
Üzgünüm be dostlarım..Beni silin atın siz,
Başınızı ağrıttım,bari hatırlatın siz.
Özür diliyorum ben,dilemek bir erdemdir,
Ömür kısa bir soluk,bu da belki son demdir.
Abdurrahman Karaköse.

Izlemeden geçmeyin:
Gözün aydin ey mevta! şiiri https://youtu.be/OUFkRlT_MqY 
Zikrullah şiiri https://youtu.be/2S1zzgknrH0
Incitme Gönül şiiri https://youtu.be/v82cSeFWT9g

Şiirler
En begenilen şiirleri derleyip sizler için yorumlamaya çalistim. 
Yunus Emre, Memet Akif Ersoy, Necip Fazil Kisakürek, Cemal Safi, Cengiz Numanoğlu, Abddurrahim Karakoç, Atilla İlhan, Nazım Hikmet Ran, Ahmed Arif, Özdemir Asaf, Can Yücel, Orhan Veli Kanık, Ataol Behramoğlu, Cahit Sıtkı Tarancı, Sezai Karakoç, Mevlana Celaleddin Rumi, Yahya Kemal Beyatlı, Cemal Süreya, Yusuf Hayaloğlu, Fuzuli, Yavuz Bülent Bakiler, Arif Nihat Asya, Nurullah Genç, Karacaoğlan, Sunay Akın.


Güncellemelerden anında haberdar olmak için takip edin:
- Abone ol güncel videolardan haberdar ol https://goo.gl/tQ7uW7

Destek olmak için şiirleri "beğen" ve motive edici bir "yorum bırak" duyarlılığını gösterdiğin için teşekkür ederim.

 Diğer sosyal medya ağlarımız:
- Güncel takip etmek için "abone olun" https://www.youtube.com/channel/UCI52_zhhgUhyCUIvEVbSnTw
- Emre Özbaş - Emre ile Eşref Saati "Facebook sayfası" https://www.facebook.com/emreileesrefsaati

İlgili anahtar kelimeler: 
-Yunus Emre şiirleri, 
-Memet Akif Ersoy şiirleri, 
_Necip Fazil Kisakürek şiirleri, 
-Cemal Safi şiirlerii, 
-Cengiz Numanoğlu şiirleri, 
-Abddurrahim Karakoç şiirleri, 
-Atilla İlhan şiirleri, 
-Nazım Hikmet Ran şiirleri, 
-Ahmed Arif şiirleri, 
-Özdemir Asaf şiirleri, 
-Can Yücel şiirleri, 
-Orhan Veli Kanık şiirleri, 
-Ataol Behramoğlu şiirleri, 
-Cahit Sıtkı Tarancı şiirleri, 
-Sezai Karakoç şiirleri, 
-Mevlana Celaleddin Rumi şiirleri, 
-Yahya Kemal Beyatlı şiirleri, 
-Cemal Süreya şiirleri, 
-Yusuf Hayaloğlu şiirleri, 
-Fuzuli şiirleri, 
-Yavuz Bülent Bakiler şiirleri, 
-Arif Nihat Asya şiirleri, 
-Nurullah Genç şiirleri, 
--Karacaoğlan şiirleri, 

Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Emre Özbaş - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger